Supporters

Monday, 30 September 2013

24 ZULKAEDAH 1434H




Princess on princess


Jom exercise dulu.... 1....2.....3....


Saturday, 28 September 2013

Friday, 27 September 2013

Thursday, 26 September 2013

Wednesday, 25 September 2013

Monday, 23 September 2013

Sunday, 22 September 2013

16 ZULKAEDAH 1434H




Sessi mendukung baby...


Kena doa banyak2, agar baby boleh berjalan & bermain dgn Kakak Damia.


Saya pun suka Upin & Ipin.



Saturday, 21 September 2013

15 ZULKAEDAH 1434H




Kalau yang plastik nama dia lego... kalau kayu nama dia apa ye?


Nyenyaknya tido...

Wednesday, 18 September 2013

12 ZULKAEDAH 1434H







# Sleeping Child - Michael Learns To Rock
# Happy birthday Tok Ami Fisol


Tuesday, 17 September 2013

11 ZULKAEDAH 1434H




Ferrero Rocher


Alhamdulillah... Suhu dah turun selepas minum antibiotik.

Monday, 16 September 2013

Saturday, 14 September 2013

Friday, 13 September 2013

7 ZULKAEDAH 1434H




Hari ni kena jaga budak demam.


Lambatnya telur ni nak jadi anak ayam....


Terima kasih Kakak Damia.... Pada kawan2, tolong doakan saya k....


Thursday, 12 September 2013

6 ZULKAEDAH 1434H




Check mata pula hari ni.....


Gula kapas....


Sayangilah mata anda....

Wednesday, 11 September 2013

Monday, 9 September 2013

3 ZULKAEDAH 1434H




Rajin tak saya buat kerja sekolah? Tipu ja... saya tak sekolah lagi la.


Nak susu.....

Friday, 6 September 2013

30 SYAWAL 1434H




Hari ni last raya kan.... Esok nak raya lagi boleh tak? 


Dah pandai tengok benda bergerak... Alhamdulillah.





Thursday, 5 September 2013

29 SYAWAL 1434H




Jom checkup telinga Baby Sofea kat HUKM.


Kaya balls.... 15 biji masuk perut.


Nyenyak tido lepas minum ubat tido....