Supporters

Tuesday, 30 April 2013

19 JAMADIL AKHIR 1434H




Selalu tak nak sikat rambut lepas mandi. Ni dah sikat cantik la pulak.


Dah letak bumper ni, tak la sakit kaki saya lagi. 





Sunday, 28 April 2013

17 JAMADIL AKHIR 1434H




Hari ke 2 ke kelas mengaji Al-Quran dengan ustaz. Bestt...


Umi... Nak gelang satu...

Saturday, 27 April 2013

Friday, 26 April 2013

Thursday, 25 April 2013

Wednesday, 24 April 2013

Monday, 22 April 2013

Sunday, 21 April 2013

Saturday, 20 April 2013

9 JAMADIL AKHIR 1434H




Cara untuk mengelak gambar anda di'candidkan'...



Sporting.... Dah gebu.

# Happy birthday Ami Chon.

Thursday, 18 April 2013

Wednesday, 17 April 2013

6 JAMADIL AKHIR 1434H




Lega.... Boleh jalan2 kat The Mines hari ni. 


Napa saya tak boleh jalan2 sekali. Tapi tunggu dalam kereta dgn Walid  pun ok la.


Monday, 15 April 2013

Sunday, 14 April 2013

Friday, 12 April 2013

1 JAMADIL AKHIR 1434H




Breakfast biskut Oreo ja.. Mandi pun tak lagi.


Musim hujan & musim tidur.

Thursday, 11 April 2013

30 JAMADIL AWAL 1434H




Best... best.. Jom Main hujan. Macam Korean main salji tak?


Kakak Damia.... Tisu tu letak yang kecik2 boleh tak? Ni besar gedabak.

# Happy anniversary to Tok Lid & Tok Umi




Wednesday, 10 April 2013

Monday, 8 April 2013

27 JAMADIL AWAL 1434H




Wahh... Besar punyaaaa....


Tq Kakak Damia... Sebab ambik toys main ngan Baby.

Sunday, 7 April 2013

26 JAMADIL AWAL 1434H




Kesian baby... Tak leh mai hantaq Tok.


Rugi...rugi... Suction machine rosak la pulak.. Kalau tidak boleh ikut skali.

Saturday, 6 April 2013

25 JAMADIL AWAL 1434H




Harley Davidson


Wow.... Hebatnya

# Selamat pengantin baru Tok Bibi (Kakak Hanisah)

Friday, 5 April 2013

24 JAMADIL AWAL 1434H




Portrait masa umur 7 bulan... Comeyy tak?


Saya sekarang dah 2 tahun 3 bulan tau.