Supporters

Friday, 30 September 2016

28 ZULHIJJAH 1437H


Budak sekolah ratah serbuk milo...

# Salam Jumaat
# Jumaat terakhir tahun 1437H

Thursday, 29 September 2016

27 ZULHIJJAH 1437H


Start semalam sampai hari Jumaat, sekolah agama cuti sempena Peperiksaan Sijil Rendah Agama 2016...

26 ZULHIJJAH 1437H


Buat kerja sekolah di atas lantai merupakan satu kepuasan. Sambil-sambil tengok TV...

Tuesday, 27 September 2016

Monday, 26 September 2016

24 ZULHIJJAH 1437H


Nampak beg tu? Penuh dengan makanan ja. Acar Tompah Seha pun naik flight sekali...

# Selamat Jalan Kak Yaya

Saturday, 24 September 2016

Monday, 19 September 2016

17 ZULHIJJAH 1437H


Setelah cuti lebih kurang seminggu lebih, masih bersemangat ke sekolah...

Saturday, 17 September 2016

Friday, 16 September 2016

14 ZULHIJJAH 1437H


Masa cuti-cuti ni, ringan-ringankanlah tulang menolong ibu bapa kat rumah...

# Salam Jumaat
# Selamat Hari Malaysia

Thursday, 15 September 2016

Wednesday, 14 September 2016

12 ZULHIJJAH 1437H


Letih... Satu hari duduk office Walid. Esok sehari lagi... Rambut baru Damia cantik tak?




Semangat...

Tuesday, 13 September 2016

11 ZULHIJJAH 1437H


Cuti raya dah habis. Jom balik KL...
Thank you Aunty Not. Cute sangat Hello Kitty ni...


Monday, 12 September 2016

10 ZULHIJJAH 1437H


Simbolik peristiwa pengorbanan Nabi Ibrahim A.S terhadap anaknya Nabi Ismail A.S. serta ketaatan mereka kepada perintah Allah Taala...



Semut la. Bukan nyamuk...

# Selamat Hari Raya Idul Adha 1437H

Sunday, 11 September 2016

9 ZULHIJJAH 1437H


Wukuf di Padang Arafah adalah Rukun Haji yang dilakukan dengan cara berdiam diri di Padang Arafah mulai dari tergelincirnya matahari pada 9 Zulhijjah sehingga terbenamnya matahari 10 Zulhijjah. ( Gambar sekadar hiasan )




# Happy birthday Tok Wan
# Yeay yeay esok raya
# Kami raya Kajang




Friday, 9 September 2016

Thursday, 8 September 2016

Wednesday, 7 September 2016

Sunday, 4 September 2016

Saturday, 3 September 2016

Friday, 2 September 2016

Thursday, 1 September 2016

29 ZULKAEDAH 1437H


Selera dia lain macam sikit bila makan bersuap ni. Bertambah-tambah. Kat mata tu bayang-bayang ye kawan-kawan. Bukan sebab kena tumbuk dengan Umi tau...