Supporters

Thursday, 30 June 2016

25 RAMADHAN 1437H


Tak suka la tudung kembang ni...

# Happy birthday Mikhail

Wednesday, 29 June 2016

Tuesday, 28 June 2016

Sunday, 26 June 2016

21 RAMADHAN 1437H


Cantik kan, payung terbalik yang kat atas siling tu?
 Selamat berbuka semua...

Saturday, 25 June 2016

20 RAMADHAN 1437H


Walid, Umi dan Damia...

19 RAMADHAN 1437H


Hari ni Walid dengan Umi datang sekolah. Ambik report card. Tu Cikgu kelas Damia. Ustazah Rohaniah...

# Salam Jumaat

Wednesday, 22 June 2016

17 RAMADHAN 1437H


Hari Terbuka Akademik SRA. Alhamdulillah... Damia dapat no 3...

# Salam Nuzul Quran 1437H

Tuesday, 21 June 2016

16 RAMADHAN 1437H


Senyum sikit. Tak nak majuk majuk. Damia balik kampung kejap ja kan...

Monday, 20 June 2016

15 RAMADHAN 1437H


Walid jangan terlioq tau tengok sandwich ni. Damia kan musafir hari ni. Ada sebab untuk tak berpuasa...

Sunday, 19 June 2016

14 RAMADHAN 1437H


Budak budak berbuka kat bawah. Tak cukup kerusi. Tok Wan join sekali...


Nenek pun Damia sempat jumpa tadi...

# Selamat Hari Bapa khas kepada Walid, Tok Wan, Tok Lid dan Nek.

Saturday, 18 June 2016

13 RAMADHAN 1437H


Yeayy... Jom balik kampung. Boleh berbuka dengan Tok dan Tok Wan. Best...



Main bunga api...


# Happy birthday Tok.
Sweet 70 lagi...

Friday, 17 June 2016

12 RAMADHAN 1437H


Inilah akibatnya apabila terjaga tengah malam tadi dan tak boleh tidur sampai lah selepas sahur. Jadi, hari ni tak pergi sekolah. Mengantuk sangat-sangat. Terima kasih Kakak Athirah sebab jagakan Damia...

Thursday, 16 June 2016

11 RAMADHAN 1437H


Tiap-tiap hari letih dan mengantuk selepas berbuka. Sebelum pukul 9.30 dah tertidoq. Baru sempat sekali ja pergi terawih kat masjid tahun ni...

Wednesday, 15 June 2016

Tuesday, 14 June 2016

Monday, 13 June 2016

8 RAMADHAN 1437H


Tak sabarnya nak pergi sekolah...



Keputusan Peperiksaan Pertengahan Tahun 2016. Alhamdulillah... Kalau kawan-kawan nak check, boleh ja klik kat sini SEMAK SLIP PEPERIKSAAN PELAJAR


Sunday, 12 June 2016

7 RAMADHAN 1437H


Teman Qaliff mewarna ja lah hari ni. Esok sekolah dah buka semula ya kawan-kawan...

# Happy birthday Aunty Ani

Friday, 10 June 2016

5 RAMADHAN 1437H


Macam dah dekat nak raya ja Umi. Dengan lampu lip lap bagai ni...

Thursday, 9 June 2016

Wednesday, 8 June 2016

Tuesday, 7 June 2016

2 RAMADHAN 1437H


1st sahur Ramadhan 1437H. Sosej dengan ayam goreng ja. Semalam tak bangun...

Monday, 6 June 2016

1 RAMADHAN 1437H


Puasa yang yok...


Jom berbuka. Hari ni teman Kakak Amira berbuka...


# Ahlan Ya Ramadhan Kareem

Sunday, 5 June 2016

Friday, 3 June 2016

Thursday, 2 June 2016

26 SYAABAN 1437H


Letih tunggu Walid habis kerja pukul 5.30. Atas lantai pun, atas lantai la. Nasib bawa toto...

# Seminggu dah berlalu. Tinggal seminggu lagi cuti sekolah

Wednesday, 1 June 2016

25 SYAABAN 1437H


Cantik tak? Ni Kakak Amira. Cousin Damia...

# Happy birthday Aunty Amy