Supporters

Saturday, 30 November 2013

26 MUHARAM 1435H




KL Bird Park.... Takda burung pun.?

Friday, 29 November 2013

25 MUHARAM 1435H




Masih terasa kehilangan....

# Genap seminggu pemergian Arwah Sharifah Mikhaila Sofea.... Al-Fatihah.

Monday, 25 November 2013

21 MUHARAM 1435H




Time to cheer up Kakak Damia.... @Dataran Putrajaya with Qaliff.

Saturday, 23 November 2013

19 MUHARAM 1435H




Kehilangan Baby Sofea tetap dirasai...

# 19 Muharam merupakan tarikh kelahiran Damia dalam tahun Hijrah.... Moga panjang umur dan menjadi anak yang solehah...

Friday, 22 November 2013

18 MUHARAM 1435H




# Al-Fatihah..... Sharifah Mikhaila Sofea Bt Syed Mohd Fahrulrazi... 6 Safar 1432H - 18 Muharam 1435H

Thursday, 21 November 2013

Wednesday, 20 November 2013

16 MUHARAM 1435H




Alaaa.. Sofea demam la hari ni... Tapi ni dah kurang panas dah. Ubat pun dah makan. Nasib ada Kakak Damia.... Boleh tolong check temperature..

Sunday, 17 November 2013

13 MUHARAM 1435H




Dah boleh start kayuh dah ni............


Sofea dok kat belakang boleh??

Saturday, 16 November 2013

12 MUHARAM 1435H




Yeayy... Ada juga gambar dengan sarung tangan princess... Hehehe


Kenapa la Ummi tak tocangkan rambut tu... Kalau tak, mesti lagi comeii..

# Happy birthday Ami Afzan
#  MomentCam 



Friday, 15 November 2013

Thursday, 14 November 2013

10 MUHARAM 1435H




Hari ni saya sakit tekak & selsema... Bangun tido pun lewat..


Saya sihat.......


Wednesday, 13 November 2013

Thursday, 7 November 2013

Wednesday, 6 November 2013

2 MUHARAM 1435H




Kawan2 dah solat Zohor ke belum??


Macam comel jer... macam cantik jer...


Monday, 4 November 2013

30 ZULHIJJAH 1434H







Sapa nak beli fire extinguisher.... Contact no ni tau... 016-6023555 (Sinyadal Fire Pro)

# Lepas asar ni kita pakat2 baca doa akhir tahun tau... Lepas maghrib pula kita baca doa awal thn k...