Supporters

Wednesday, 31 July 2013

22 RAMADHAN 1434H








# Poem without words

Monday, 29 July 2013

20 RAMADHAN 1434H




Sedapnya Umi masak cendawan & ayam goreng tepung ni.... Puasa yang yuk lagi.


Nyenyak...


Sunday, 28 July 2013

19 RAMADHAN 1434H




Walid nak ker? Nanti Damia simpan kat Walid time berbuka k...


Ni bukan kasut raya tau... Ni splint untuk kaki Sofea la...

# Happy birthday Uncle Nasir


Saturday, 27 July 2013

18 RAMADHAN 1434H




Yeaay... Dapat buku baru.


Nampak tak gigi 2 batang tu.... Macam rabbit tak? Hehehehe

Friday, 26 July 2013

17 RAMADHAN 1434H








# Peristiwa Nuzul Al-Quran merupakan peristiwa turunnya ayat Al-Quran yang pertama Kepada Nabi Muhammad s.a.w. hingga seterusnya berperingkat-peringkat menjadi lengkap sebagaimana kitab Al-Quran yang ada pada hari ini. Peristiwa Nuzul Al-Quran berlaku pada malam Jumaat, 17 Ramadhan, tahun ke 41 daripada keputeraan Nabi Muhammad s.a.w ketika baginda sedang beribadat di Gua Hira', bersamaan dengan tanggal 6 Ogos 610M.

Tuesday, 23 July 2013

Monday, 22 July 2013

13 RAMADHAN 1434H




Posa yang yuk...


Sejukkk... Baru sudah mandi. Tp kat luar panas dan berjerebu.


# Happy birthday Apak

Sunday, 21 July 2013

Saturday, 20 July 2013

Thursday, 18 July 2013

Wednesday, 17 July 2013

8 RAMADHAN 1434H




Raya tahun ni nak baju macam ni la...


Kawan2 semua dah beli baju raya ke?



Tuesday, 16 July 2013

Monday, 15 July 2013

6 RAMADHAN 1434H




Saya selsema hari ni...


Semalam ikut hidung, hari ni ikut mulut pulak.. Semalam tercabut... Umi tak berani masuk ikut hidung.

Sunday, 14 July 2013

5 RAMADHAN 1434H




Tido lagi... Letih berpuasa katakan...


Hari ni cuaca terlalu sejuk.. So, kena pakai macam ni la.


Saturday, 13 July 2013

4 RAMADHAN 1434H




Letih lepas balik berbuka posa rumah Aunty Ina.


Saya pun dah nak tido.


Friday, 12 July 2013

3 RAMADHAN 1434H




Dah azan kan? Jom berbuka semua. Alamak... Azan solat jumaat la.



Tadaaa.... Nampak tak apa yang berubah? Ryles tube tu yang berubah tempat. Hehehehe... Lepas ni boleh la belajar menelan. Doakan k...


# Motor Walid kena curik. Sapa yang curik tu, tolong hantar balik. Saya nak ronda dgn Walid ptg ni pun tak boleh.


Thursday, 11 July 2013

2 RAMADHAN 1434H




Amacam berat Damia kali ni. Ok tak? Hari ni posa tau....Hehehehe.


Berat saya pun dah meningkat... Hari ni ada checkup kat HUKM... Saya berimej baru besok.
Kalau nak tau baru kat mana tu, tunggu esok tau kawan-kawan...

Tuesday, 9 July 2013

30 SYA'BAN 1434H




Kurma dah ada.... Esok kita pakat2 puasa k.. Sapa tak puasa, tak boleh raya....


Sofea pun puasa tau. Tak makan apa2 pun. Minum susu ja. Hehe


# Marhaban Ya Ramadhan


Monday, 8 July 2013